God kväll

Idag mår jag riktigt dåligt. Hostar som bara den och är riktigt förkyld. Har knappt sovit i natt inte blev det bättre av att jag blev väckt halv 8 av jobbet som ville jag skulle in och jobba. Jag sa faktiskt nej för jag mår inte alls bra. Man måste få säga nej ibland!

Grammisgalan var ju för några veckor sedan och E.M.D sjön en fantastisk fin akustisk version av sin låt Alone. 
 



Nu ska här snart ätas en väldigt sen middag. Det blir kycklingwok, gott!
Längtar till onsdag då jag ska på seanser. Det innebär att man träffar en person som förmedlar budskap från andra sidan för ens eget välbefinnande. Det kan vara vägledning med tips och råd och det kan vara hälsningar från avlidna släktingar. Måste erkänna att jag är lite nervös inför detta men det ska bli sjukt spännande!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Määäh vad häftigt . vill jag mäd gör ! lycka till:) <3

2009-02-03 @ 16:11:54
Postat av: Kim Zetterlund

hej älskling :-) vill bara önska dig lycka till imorgon me seanser "mötet", väldigt spännande hoppas du får några svar :-) & krya på dig! puss

2009-02-03 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0