Grym tjej och lite förbannad

På tal om "Made in Sweden". Hur grym är inte Janet!! Här är hennes första singel som är sjukt bra!! O.B.S Lite dåligt ljud.



Ska ju utomlands om några veckor, wee!! Och igår hittade jag äntligen en bikini på nätet och på H&M av alla ställen och blev så glad för jag har letat sjukt länge! Och vad händer, jo den levereras inte förrens i mitten av april. Så j*vla dåligt!! H&M suger verkligen på att leverera i tid. Har lust att ringa och klaga för jag behöver verkligen en ny nuu! Så nu blir det till att leta ny... suck 

Jobb imorgon så nu måste jag lägga mig. Är dock pigg som en lärka som vanligt och det är mitt eget fel.
 Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0