Lite tankar

Idag jobbade jag sista dagen inför semestern, så nu är jag ledig i 10 dagar!! Såå härligt!! Igår hittade jag dessutom äntligen en bikini så nu är jag redo för Teneriffa:) På tisdag bär det av! Det är mycket som händer innan dess. Kristoffer fyller år imorgon så vi ska ha lite kalas för honom, samtidigt måste jag komma igång med packningen och tvätta så jag inte står sista dagen och inte har nått rent, vilket är jag i ett nötskal! Det är alltid svårt att packa.... man tar alltid med sig mer än vad man använder!

Har funderat på en sak dom senaste dagarna.... Jag bor ju ihop med Kristoffer. Och jag tror tyvärr det kan vara en nackdel ibland. Jag tror det är många som tar för givet att: jag har ju honom....jag är aldrig ensam så varför höra av sig? Tror det är många som känner igen detta! Bara för att man bor tillsammans så behöver inte alla par vara tofflar och sitta ihop! Och blir jag någonsin det så skjut mig!! Förstår verkligen inte dom som är svartsjuka och som inte kan göra saker utan sin flickvän/pojkvän. Det är ju så man skapar ett förtroende för varandra om man gör saker på var sitt håll. Och saker på var sitt håll måste jag göra ibland! För hade jag inte litat på min pojkvän så hade jag aldrig stannat kvar i förhållandet. Förtroende är ju A och O i ett förhållande. Syftar inte detta på någon speciell. 

Nu ska jag bara slappa och mysa framför melodifestivalen.
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

du har verkligen rätt kloka tankar :-) ha så mysigt ikväll puss älskling

2009-02-21 @ 21:28:09
Postat av: Lina

Håller fullständigt med! Ha det nu megakul på semestern!! =D Kram

2009-02-22 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0