Godmorgon?

Idag känner jag mig mycket bättre och jag hoppas så innerligt att jag håller på att bli frisk nu! Håll tummarna för mig är ni söta! Kristoffer däremot ligger ner däckad i feber och med grym halsont, så nu är det hans tur att vara sjuk! Stackaren! Jag undrar dock och kommer väl aldrig får ett svar men varför blir ni män så ynkliga när ni är sjuka? Är det för att ni vill att vi ska pyssla om er? Ni tror ju nästan att ni ska dör ju.. haha. Har tagit hand om honom hela dagen och köpt glass, hämtat dricka och halstabletter m.m så nog har jag pysslat om honom! Han ska nog till doktorn med halsen imorgon om han inte känner sig bättre. När jag ringde till sjukhuset då jag hade halsfluss vilket jag visste till 99% så hon i telefonen att jag troligtvis hade virus och att det inte var lönt att komma upp, + att jag slängde pengarna i sjön om det inte var något, men jag gav mig inte och fick en tid som tur var då jag hade halsfluss! Så man ska aldrig ge sig fick jag lära mig då!

Är det bara jag som tycker att Andreas Carlsson i Idol juryn är sjukt hot? Måste vara för att jag följt serien som nyss gick på tv4 "Made in Sweden" och där verkar han så himla go och rar. Man skulle kunna tror att han är en riktigt bad boy och player vilket han kanske är vad vet jag?! Men jag tror faktiskt inte att han är det. Han har ju barn med Hannah Graaf och hon verkar också vara så himla go och hon hade väl inte kunnat skaffa barn med en "dålig" man kan jag tycka! Tänk att han skrivit låtar till tex Westlife och Celine Dion hur stort är inte det?! En rolig sak med honom är att han ser likadan ut på dom flesta bilder:

    

Haha. Snacka om att man blir bländad av hans vita fina tänder! Snyggt tycker jag! Det finns inget värre när killar inte bryr sig om sitt utseende. Varför är det ok när vi tjejer går och bleker tänderna, killar har väl också rätt att få göra det?

Seanser mötet i onsdags var jätte givande och jag blev väldigt positivt överraskad. Orkar inte gå in på vad jag fick reda på, men det jag kan säga är att jag har 2 st guider som hjälper mig i livet. Och dom hade ganska mycket att säga! Och allt var positivt som tur var! Återkommer med det...

För nu måste jag sova. Fast först ska jag ta en tablett så jag inte ligger och hostar hela natten! Snacka om att jag har vänt på dygnet dom senaste dagarna, jag mår inte bra av det och förstår inte varför jag gör det!! Skärpning nu!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e sjukt gay, och ni e lika för du gör ofta samma min på dina foton. ;)

trevlig helg

2009-02-06 @ 15:28:31
Postat av: Hanne

haha vilken tönt ovanför .. haha . men janet är sjukkligt bra :) <33

2009-02-06 @ 16:07:41
Postat av: Maria

Haha. Gay? Skulle faktiskt inte tror det och om han var det så fine:) För det första ler jag aldrig så jag visar tänderna på bilder för jag ser sjuk dum ut om jag gör så! Så nej vi gör inte alls samma min! Fattar inte var du fått det ifrån om du tittar på mina bilder får du se sanningen! Trevlig helg på dig med som inte vågar skriva ditt namn;)



Och ja Hanne Janet är sjukt bra!!

2009-02-06 @ 17:21:34
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Kim Zetterlund

ja verkligen om man så gärna vill skriva sin åsikt om någon ska man ju stå för det..gud vad töntigt!

2009-02-06 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0