18/2-09

Känner mig lite nere just nu och det har sina orsaker. Just nu har jag lust att sätta mig på ett flyg bort från allt. Idag är ingen rolig dag.

Snart är vi i alla fall utomlands och jag längtar galet mycket! Ni anar inte hur skönt det ska bli att komma härifrån. Är det bara jag som blir deppig under vintern? Jag vill ha vår nu!! Om 6 dagar känner jag förhoppningsvis värmen och jag slipper ha stumpor och en tjock vinterjacka.   

Idag är här inte mycket värme. Varken ute eller inne. Lägenheten är iskall och jag fryser som bara den. Får tända lite vämeljus för att få upp värmen. 

Bäst just nu är denna:


Kommentarer
Postat av: Snea

Tycker också att den låten är grymt bra:-D Tillbaka i florens är det ju lite varmare än i sverige men i våran lägenhet fryser man ihjäl.. Hata kalla lägenheter:-( Skönt att ni ska iväg snart till värmen!!!! Love<3

2009-02-18 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0