Are we human? Or are we dancer?

Mycket musik här den senaste tiden. Här kommer mer: Sjukt bra.

 

Igårkvällen var riktigt rolig! Det var jag och Kristoffer mot Lina & Henrik i TP. TP:et som vi spelade kom 2004 och är lite "nyare" än det gamla som nästan alla föräldrar har. Fast vi tyckte vissa frågor inte var så nya om man säger så! Det jag tycker är roligt med detta TP:et är att där är en dvd till så ibland får man titta på tvn då det kan komma upp en film snutt eller ett ansikte som man skulle känna igen, vilket var sjukt svårt! Ibland är det fruktansvärt drygt att vara i samma lag som Kristoffers som är en vinnarskalle och igår var en sådan kväll. Lina & Henrik kammade hem segern men det hade kunnat sluta hur som helst, för det var lika ända in i mål;)

Igår eftermiddag skulle jag ner på stan ett ärende, så jag tog på mig mina glasögon men det skulle jag inte ha gjort!! Gud vad snurrig jag blev! Jätte läskigt! Kändes som jag var jätte full haha. Det är drygt att gå och vänta på att man ska vänja sig. Svärmor sa att det kunde ta några veckor innan jag vant mig. Orkar gå och vänta på det! Fast jag har bara haft dom 2 dagar så jag kan nog egentligen inte klaga! Tss.. Nu tänker jag bara andvända dom här hemma när jag sitter framför datorn eller tittar på tv innan jag vant mig. Får se om jag får till en bild med dom på senare så ni får se! Jag är i alla fall jätte nöjd:)

Nu ska jag snart in i duschen. Ikväll blir det jobb fest/inflyttningsfest med dagispersonalen. Kan bli skoj!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för igår! Det var jättekul!!=D Hoppas ni får skoj ikväll! Kraam

2009-01-31 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0