Bästa helgen på länge

Sitter här mätt och trött. För en stund sedan drack jag thaite med skummad mjölk och tryckte i mig en macka och på den hade jag en röra som innehöll keso, kaviar och purjolök. Super gott!     

Helgen som varit var den bästa helgen på länge! Dock började lördagen inte så jätte bra. Började jobba kl.10 så jag ställde klockan på kvart över 8 så jag skulle hinna duscha och sånt. Har inte ett minne av att klockan ringde så när jag vaknade var klockan 9 och jag fick stressa som bara den för att hinna. Jobbade 10 till halv 3 sedan hem och packa det sista. Kvart i 4 tog Kim och jag bussen till Lund och till Carro. Kl 7 mötte vi Lina på Viggos och åt sjukt goda hamburgare. Vid nio tiden satt vi på plats på bion för att se Australia. Kim hade köpt dricka till oss och inte vilken dricka som helst;) 



Kan säga att jag nog aldrig haft så kul på bion!. Det roliga var att det kändes så förbjudet att dricka. Vem super till det på bion liksom? haha. Fast nu skulle vi ut och dansa efteråt så vi kan skylla på det;)  Efter filmen som var sjukt bra, gick vi vidare till Mac Donalds och drack lite mer. Vi kunde ju inte sitta ute på en parkbänk! Fick lite panik när polisen körde förbi oss så vi stack till Tengan. Kom in på Tegnérs vid 1 tiden och stannade nästan till stängningsdags. Träffade även sötisarna Anna & Emma, kul som alltid!  

På söndagen var det dax för Nova för mig och Kim. Carro var så söt, hon hade skrivit ner alla vilka bussar vi skulle ta och vilka tider dom gick så allt flöt på bra hela dagen! Tack vännen! På Gina Tricot handlade jag upp 2 st presentkort, trodde bara det skulle finnas massa tråk-rea- varor kvar men där var en hel del nytt! Sedan gjorde jag världens fynd! Hittade knä höga stövlar på Bianco som jag länge velat ha! Dom hade kostat 1400 och sedan 1100 och nu kostade dom bara 550 kr. Gissa om jag blev glad:) Innan jag och Kim tog bussen till Simpan tio över 6, åt vi sjukt goda pizzor på en restaurang som jag inte minns namnet på nu. Den ligger i alla fall mittemot stationen vid Espresso House typ hehe.


Denna bilden är så ball! Kimpa på dansgolvet:)


Carro lika söt som alltid!

 
Älskar min nya skjorta som är lite Gossip Girl inspirerad, hittade den på Nova i december och kände direkt att den var klockren! Denna kommer andvändas flitigt känner jag! (bilden är inte från i lördags)  

I måndags beställde jag ny mobiltelefon. Samsung F480 Touchwiz. Hoppas den kommer snart!  Kristoffer fick sin igår. En Samsung I900 Omnia med GPS äntligen säger jag bara, då han är fruktansvärt dålig på att hitta! Mycket är han bra på men inte att hitta. Det kvittar om vi kört samma väg (tex till hans pappa i Varberg) ett par gånger, det ar alltid jag som vet var vi ska köra. Men nu är det slut på det hehe


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

va mysigt att du fortfarande inte tröttnat på chaiteet :-) el hur man nu stavar de! (du sa att du hade de för ett tag sen!) ja måste erkänna att jag inte trodde jag skulle gilla det, men den du gjorde där första gången till mig när du skummade mjölken upp på kaklet och väggen och över all köksutrustning, den chailatten fick mitt hjärta att smälta :-)supergott! puss på dig darlin

2009-01-15 @ 23:43:50
Postat av: Maria

Haha det skulle vi förtränga ju hahaha:)

2009-01-15 @ 23:58:33
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Carro

Ni måste komma snart igen, va sjukt kul=)

2009-01-16 @ 09:25:33
Postat av: oraklet

vad är kavjar? är det ett nytt pålägg?

2009-01-16 @ 14:40:34
Postat av: Maria

Sorry felstavat...Kaviar ska det vara

2009-01-16 @ 20:37:00
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0