Är så trött på detta!

Sitter här med ont i halsen och är snorig, igen!!  Nu får det vara nog med förkylningar!! Från och till nästan hela hösten har jag varit krasslig så träna har jag inte gjort på 2 månader. Jag längtar såå efter träningen och gympa passen som ska vara sjukt roliga enligt Annish. Det första jag gjorde idag var att gå till Apoteket och köpa handsprit och alvedon. Handspriten ska nu ligga i min väska och varje gång jag snyter ett barn på dagis eller umgås med förkylda människor ska jag tvätta mig med spriten! Tack söta Anna för dina tips:)  

Fick en impuls grej och åkte till Malmö idag. Tänkte först och främst kolla glasögon för jag har ju fortfarande inte hittat några som känns riktigt bra! Och jag behöver verkligen glasögon så snabbt som möjligt! Alla jag provat har inte känns helt 100 och då vill jag inte köpa bara för att köpa och sedan inte känns mig fin i dom!  I alla fall så hittade jag inga glasögon... skit också. Ifos så var jag bara inne i en affär, för det var ju massa annat som lockade usch jag skäms över mig själv! Kom i alla fall hem med ganska mycket och dyrt blev det :S Bland annat en klänning, ett par jeans, svarta byxor som var på rea 99 kr kostade dom sjukt billigt! 2 koftor där en av dom kostade 599 inte så billigt där inte! Älskar att handla både billigt med dyrt och kommer aldrig förstå mig på dom som bara köper dyra kläder! ett linne, ett skärp, shampoo och balsam som ska göra håret rakt utan plattång hur nu det ska gå till? Nu när det i alla fall är slut shoppat denna månaden .... undra hur länge det håller? Jag och Kristoffer ska till Nova och IKEA på söndag med svärmor och måste hålla mig i skinnet då! Fast en bikiniöverdel måste jag försöka hitta! För om en månad ska vi utomlands till Teneriffa, längtar!!:)


Blondinbella åkte ut Let´s Dance ikväll... lite otippat att hon redan åkte ut. Fast jag tror att folk har börjat tröttna på henne! Nu sova. Är såå sjukt osugen på att jobba imorgon så det finns inte... inte kul att jobba när man inte mår bra! 
Sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0