Nyårsaftonskvällen

Man mår som man förtjänar idag. Drack vin, cider, drinkar och skumpa! Vaknade halv 2 idag och det var behövligt kan jag säga! Ändå fick jag lite ångest när jag vaknade och upptäckte vad klockan var.  

Igårkvällen började här hemma med Kristoffer & Kim lugnt och mysigt med väldigt god mat och efterrätt.

 



Nyårsklänningen satt inte som den skulle igår, så efter lite omröstning fick det bli detta:

Vid kvart i 11 gick vi ner mot Strandpaviljongen där festen var i full gång! Hade riktigt skoj men förundras hur vissa människor (killar) beter sig med alkohol i kroppen, usch! Lite över 2 var det dax för efterfest hos Malin där vi fortsatte och dansa alla vi tjejer, såå kul!

Somnade vid 4 tiden trött och belåten .

Nu måste jag ut och få frisk luft i lungorna sedan ska vi äter resterna från maten igår, mmm.. Fast denna gången med mint gelén som vi hade glömt att köpa till varmrätten:(

Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

åh va bra att du fick den tillslut så du slapp vänta tills april & Påsken!! :-)pusspuss

2009-01-03 @ 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0