God Förmiddag

Fredag idag, så nice! Detta har nog aldrig hänt, att jag skrivit blogg på förmiddagen hehe. Efter en hel vecka på dagis har förkylningen inte blivit bättre, nästan snarare tvärtom och det suger! Hoppas jag kan börja träna på måndag, håll tummarna!

I måndags var jag och tittade på glasögon och tror det eller ej så hittade jag ett par som kändes klockrena direkt så jag tvekade inte en sekund och slog till. Har ju länge gått och velat hit och dit och inte hittat några som kändes helt 100, så jag är glad att jag äntligen hittat några nu! Igår hämtade jag dom och nu sitter jag här i mina nya snygga Dolce & Gabbana:) Är snurrig i bollen och har huvudvärk men det är bara för att hjärnan inte är vant sig ännu... lite läskigt är det dock.  

Ikväll kommer Lina & Henrik hit. Ska bli skoj! Skulle vilja titta på Let´s Dance men får se hur dom andra ställer sig till det. Blir nog lite TP spelande i alla fall:) 

Den här låten är grym. Darin har verkligen vuxit upp och detta är det bästa han gjort tycker jag!  Enjoy  

         

Nu blir det frulle
Hoppas ni får en härlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Yes, det gör vi hehe! Men jag SUGER verkligen på TP haha =S

2009-01-30 @ 14:05:40
Postat av: Marcus

Ska du bli en glaögonorm? Skaffa glojärn jaja = )

2009-01-30 @ 15:01:42
Postat av: Kim Zetterlund

Ia du måste lägga ut bilder på brillorna snart ja e såååå nyfiken!! :-) puss

2009-01-30 @ 17:36:55
Postat av: Maria

Ska lägga ut så fort jag får ett bra foto:) puss saknar dig!!

2009-01-30 @ 19:03:57
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0