Härlig dag

Vilken härlig dag det varit! Fick ett jätte fint armband från personalen på Apoteket, vad glad jag blev! Är som sagt sista dagen där imorgon, känns riktigt tråkigt! Alla är så goa där! Efter jobbet imorgon ska jag äntligen på massage. Det ska bli sjukt skönt! Har så fruktansvärt ont i ryggen i mellan åt och inte har det blivit bättre att jag lyfter hela tiden på Apoteket.  

Grattis till sis Martina som klarade körkortet idag!! Nästa gång är det min tur;) Ska ta tag i det nu i vår, har lovat Kim att ha det innan hon kommer hem till sommaren...hm.. Det är ju riktigt skoj att köra bil, ibland fattar jag inte varför jag inte tog tag i det på riktigt när jag hade chansen. Men nu j*vlar! Tips mottages gärna var det är bäst att ta körkort någonstans? Har tänkt på intensivkurs ett bra tag men nu vet jag inte längre. Det är kanske bättre att ta det här i s-hamn så länge man bor här?  

Efter jobbet fikade jag och Kim. Pratade massa gamla minnen, mysigt!

På lördag blir det först jobb sedan Lund och bio, ska se filmen Australia som ska vara sjukt bra! Efter bion blir det förhoppningsvis en liten utgång det röstar jag och Kim för i alla fall;) Ska försöka hinna titta lite på rean också. Har ju 3 st presentkort på Gina Tricot som ligger och trycker:)  

Nu sova.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blir utgång;)

2009-01-09 @ 12:29:13
Postat av: Maria

Fyy vad skoj!!

2009-01-09 @ 23:26:18
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0