Hår

Gud vad trött jag är. Har inte sovit mer än 5-6 timmar dom senaste nätterna. Har varit så mycket helger och ledighet nu och vad gör man då, jo om man vänder upp och ner på dygnen.  

Igår var jag hos Molly och Alex hela dagen när dom andra hjälpte Ann (Kristoffers mamma) att flytta. Tänk att man kan tycka om en människa så mycket som jag och Kristoffer tycker om Molly! Hon är världens sötaste underbaraste lilla människa!!
 


Det är sista dagen på Apoteket på fredag. Dom har inte råd att ha mig kvar mig. Får ångest bara jag tänker på det. Jag som trivs bra där! Fast samtidigt ser jag ingen framtid här och vill komma här i från så det är kanske ett tecken att det inte finns mer jobb. Får se vad som händer....

Sitter och tittar på bilder på året som gått, min frisyr men framför allt min hårfärg har förändras en hel del. Jag är en person som lätt tröttnar på det jag har och vill hela tiden förnya mig. Och om sanningen ska fram så har jag svårt att bli nöjd! Tänkte ge er ett smakprov hur det har sett ut. Måste dock påpeka att jag trivs så fruktansvärt bra som blond och tänker vara det ett tag till;) 

December 2007:

Ganska kort röd brun page, som jag inte alls trivdes i

Januari 2008:
´
Lite längre framtill än föregående bild.

Februari/Mars:

Kortare igen och nu med lite guldslingor.

April:

Och kortare och fler guldslingor....

Maj:


Juni:


Juli:

Fler slingor och denna gången ljusare...


Augusti:



Mallorca resan och slingorna är inte så snygga:




Spetember:



Oktober: 


Färgar håret blont men får inte den blonda färg jag vill ha...


Det ser det ut så här i vissa ljus ...

Typ grått... Inte snyggt alls!


November:

Tonade det guldblont lite bättre men inte nöjd.


December:
 
Äntligen nöjd!


Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

fan vad tråkigt älskling med jobbet :-( speciellt me tanke på att du trivs så bra :-( va kul de va att se bilderna..ja du har verkligen förändrat dig mycke!! ja gilla dig me som blond..en annan favorit va månaden april...fin volym :-) sov sött puss

2009-01-07 @ 23:40:28
Postat av: Hanne :)

Och du passar sjukt bra i den hårfärgen :) och lägg mräke till klänningne :) <333 hoppas ni har det bra Stor akramar <3

2009-01-08 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0