Sitter och...

Sitter och pillar med min mobiltelefon som kom idag, och samtidigt ser jag Let´s Dance.  



Svårt som attan med nya menyer + att det är touch skärm. Har i alla fall att göra resten av kvällen om man säger så!

Åter till Let´s Dance. Vet inte vad ni tycker/känner, men jag är redan trött på Blondinbella och det har snart bara gått 2 program av Let´s Dance. Hon är så himla överdriven när hon pratar! Och hon tror verkligen att alla som läser hennes blogg kommer rösta på henne! Det tror verkligen inte jag! Jag är en av dom som läser hennes blogg varje dag men tänker inte rösta! Det finns nått i henne som jag inte gillar! Hon känns lite präktig för min smak och ibland känns hon mycket äldre än vad hon är. Tycker dock fortfarande att hon är en stark drivande tjej som vet vad hon vill och det gillar jag!

Just nu pågår det ett "krig" mellan henne och Carolina Gynning. Gå in och läs här:
http://www.blondinbella.se se vad Carolina gav för svar tillbaka här: http://www.stureplan.se

Heja Carolina! Oj nu börjar Let´s Dance igen.

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

haha verkligen bra skrivet ja håller me :-)

2009-01-17 @ 02:12:48
Postat av: Hanne :)

neej guud karolina gynning ska ju inte ha rätt . hur kann man gör som hon gör .. ..

2009-01-18 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0