Dagens låt

Känner mig så sjukt tråkig som bara skriver om hur dåligt jag mår. Vissa dagar mår jag hur bra som helst medans andra dagar så kommer ångesten krypandes. Men så är livet just nu och jag får bara acceptera det. Sjukt kul att ni läsare fortsätter att läsa min blogg fast att jag inte skriver så ofta och är nere i en svacka.

Imorgon ska jag besöka en homeopat, (stavas det så?) Hoppas han kan hjälpa mig att må lite bättre i alla fall! Hoppas så klart att han ska få mig att må bra direkt men tyvärr så fungerar det nog inte så....

Säger godnatt med en fin låt. 

 

Kommentarer
Postat av: Kim Zetterlund

älskling jag är alltid dig trogen :-) Lycka till imorgon även om det kanske kommer att kännas piss ibörjan så gå tvinga dig dit ändå, jag lovar det räddade mig! saknar dig söta puss

2009-06-10 @ 21:13:28
Postat av: Johanna

Lilla hjärtat! Förstår att det känns jobbigt just nu, Försök hålla kvar känslan när du mår bra. Tänk på att göra saker som du mår bra av. Själv mår jag bäst när jag är ute o promenerar. Ta väl hand om dej o va egoistisk, träffa människor som ger energi o omtanke, skippa de andra tills du mår bättre. Kram Mi-Lis

2009-06-10 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0