En lista

Lovar du att vara ärlig? Ja.


Du heter:
Maria Wrahme.

Smeknamn:
Wrahme? Ia (av barnen på dagis), Mia-Maria (vilket jag inte gillar)


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Beror på vad jag sörjer, men kanske Coldplay. 


Beroende av:
Socker och choklad.


Vem behöver du mest just nu: -


Vad tror folk om dig?
 Att jag är korkad?


Stämmer det?
Nej.


Vad får du oftast komplimanger för? När jag var ute och festade i Lund i höstas kom det fram en kille som sa att jag hade jätte vackra ögon, då blev jag sjukt glad!


Vad säger du för att imponera på någon?
Jag är dålig på att impa. Jag blir nog mest nervös.


Hur imponerar man på dig? 
Man får mig att skratta. Jag älskar ironi och människor med självdistans.


Brukar du skratta för dig själv?
Ja.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Ring Euro Voice 888 du har 1 nytt röstmeddelande.


Var bor du?
Simpan.


Trivs du där:
Till och från.


Äger du några converse:
Nej


Sprit, cider, vin eller öl:
Allt utom öl.


Brukar du bli för full:
Nej det var sjukt längesedan.


Vad har du för mobil operatör:
Telenor.


Är du allergisk i mot något:
Nej.


Har du haft sex idag: -


Nästa mål i ditt liv:
Bli svinrik och köpa vad jag vill haha.


Hur svarar du i mobilen:
" Hej det är Maria"

Vem ringde du senast? Baby.


Vad sa du till den personen du pratade med i telefonen: Jag kommer hem om 5 min. Puss!


Antal timmar sömn inatt: 10 timmar, vilket är för mycket! Nu går jag runt som en jävla zombie.


Sov du ensam:
Nej.


Brukar du komma i tid: Ja. Har blivit bättre på det.


När mår du bra:
När mina nära mår bra.


När blev du fotad senast:
Förr förra helgen.


Hur känner du dig nu:
Trött och seg.


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.


Vad tycker du om fötter:
Usch.


Vad saknar du:
Några av vännerna som inte bor nära mig:(


Hade du en bra kväll igår:
Ja jag hade det mysigt!


Favorit dryck på morgonen:
Juice.


Rakar du benen:
Ja, fast jag måste erkänna att det blir mer rakande på sommaren.


När brukar du oftast gå och lägga dig:
 Alldeles för sent, vid midnatt typ.


Är du blyg?
Nej.


Sysslar du med någon idrott:
Jag går på gympa, fast det var ett tag sedan har blivit lat. Måste skärpa mig!


Vill du hellre ha mail än brev: Är det ett kärleksbrev så vill jag hellre ha det i pappers form så nu vet ni;)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.


Har du spytt offentligt: Nej.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Det nog alla tjejer skulle vilja göra, ha sex. Sedan skulle jag vilja veta vad killar egentligen pratar om när inga tjejer är med.


Är du nöjd med ditt liv:
Ja ganska


Är du bortskämd:
Jag tycker inte det. Har aldrig fått allt jag pekat på.  


Vad gör du i morgon:
Jobbar på dagis.


Vad är det värsta du vet?
 Människor som trycker ner andra för att må bra. Falskhet och lögner som sårar.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det är olika.


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Vet inte.


Vad längtar du till?
 Just nu till helgen då jag ska till Lund:)


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja.


Vad använder du för shampoo?
John Frieda


Vad är det finaste du fått?
En ring av min baby


En speciell dag du minns: Finns så många, men kommer tyvärr inte på någon nu.


Hur gammal är du:
25 i år (ångest)


Tycker du om någon just nu:
Ja.


Om fem månader:
Då är sommaren snart slut:(


Du samlar på:
Väskor.


Gröna eller röda äpplen: Båda men måste jag välja säger jag gröna.


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Skriver av mig i bloggen eller ringer kompisarna.


Gillar du golf:
Har aldrig spelat det så jag vet inte!


Vilken tid gick du upp idag:
kl 12.


Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.

Har du strumpor på dig nu:
Nej.


Är det okej att gråta:
Ja, det är skönt. Man behöver få ut det ibland!


När grät du senast:
Förra veckan hos doktorn.


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Det första jag hade gjort hade varit att åka och shoppa vad jag ville tills jag stupade! Sedan hade jag bjudit mina vänner på en resa, köpt saker till mina nära och kära.


Bär du glasögon eller linser:
Glasögon från D&G.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej. Men det är kul att ha lite i garderoben. 


När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Ganska sent.


Har du piercing: Nej


Vill du gifta dig:
Ja!


Vill du ha barn:
Ja!


Solar du ofta:
Nej, men måste börja göra det nu så brännan från semestern håller i sig.


Är du bra på att laga mat: Nej


Är du flygrädd:
Ja ganska.


Hur vig är du:
Inte alls


Är du musikalisk?
Jag är nog ganska musikalisk.


Vad dricker du helst när du är törstig:
Coca-Cola eller Juice.


Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerrys


Tror du på ett liv efter döden:
Jag hoppas.


Tycker du om sushi:
Nej


Vad äter du helst när du ser på film:
 Olika onyttigheter.


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.


Har du tandläkarskräck:
Ja usch.


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska


Vilken ögonfärg har du:
Klarblåa.


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja


Biter du på naglarna:
Nej! Det är skabbigt så om du gör det sluta genast! 


Röker du:
Ja, när jag dricker alkohol.


Hur ofta tränar/motionerar du:
 Det var som sagt längesen men annars 1-2 gånger i veckan.


Senaste låt du hörde:
 Darin feat. Kat De Luna - Breathing Your Love. Sååå bra!!


Kommentarer
Postat av: noren

Du får banne mig joina när jag går på friskis! Mkt roligare när man är två ;)

2009-03-26 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0