Hemma igen

Semestern har varit bra! Markus hade pratat med en som har hus där vi bodde och han sa att vädret inte varit så dåligt som det är nu på 35 år. Fast vi har haft tur som hade sol några timmar per dag och en dag regnade det lite på eftermiddagen. Så vi ska vara nöjda! Är bruna i alla fall och det hade varit en katastrof om jag kommit hem lika vit som jag var när jag åkte. Ja jag är fåfäng och det står jag för. Hellre stå för saker än att vara människor till lags hela tiden! Har inte alls lust att sitta här och skriva hur bra vi haft det eller vad vi gjort när det enda jag tänker på är hur vissa människor är funtade egentligen!?!  Hur jävla lätt det är att omge sig av dålig energi.

Personer som är fruktansvärt egoistiska och elaka, men vet precis hur de ska dölja det. Alltså smyger den dåliga energin långsamt in under ditt skinn, och du funderar på varför du mår så dåligt. Personer som inte har bra självförtroende och som ska trycka ner andra för att må bra. Vissa människor har en så stark påverkan på dig. Du kan vara världens starkaste person, men så kommer den där ormen som vet precis hur hon ska tackla dig, och vilka punkter hon ska trycka på. Vänner ska ge dig lika mycket som du ger dem. Det ska aldrig missunna dig något. Gör dom inte de är dom inte riktiga vänner. (Nu handlar detta inte om mina vänner utan något annat)

Fast det som jag egentligen tycker är värst är fega männisor. Personer som sitter tysta och tittar på och inte säger ett skit när denna människa sårar andra! Att alltid hålla med, alltid sitta tyst som en mus. Hur bra kan man må av det?
Fy fan vad jag hatar fega människor!!! Och jag hatar mig själv som inte sa ifrån! Men nästa gång kommer bägaren rinna över och då kommer jag ha stöd i ryggen. Tur jag har vissa som bryr sig och visar sitt stöd. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så löjligt att skriva det här. om du nu känner så så tycker jag att du ska prata med den personen ist för att gå vi datorn.. Personen som du beskriver vet nog vem du menar. KUl att läsa det via datorn då..

2009-03-05 @ 17:20:01
Postat av: Maja.

Låter inge kul det där... Kanske bäst att försöka ta upp det och reda ut det? En del människor vet inte att de sårar eller inte, hemskt men sant.

2009-03-05 @ 17:44:22
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Kim Zetterlund

lite dubbelt att skriva en sån kommentar utan själv skriva sitt namn? Om man tänker lite längre, tycker jag i alla fall är det ju rätt självklart att man kanske inte har den relationen till alla man känner att man häver ur sig samma skit tillbaka, att sänka sig till den nivån..Stå på dig Mia söta..o ja vill höra allt mysigt från semestern puss på dig

2009-03-05 @ 18:24:50
Postat av: Maria

Hmm, löjligt! Tycker att du ska ange ditt namn, annars är väl inte du rätt person att klaga!Jag tycker att den person/dessa personer detta handlar om är skyldiga mig en ursäkt. De/den sa något till mig som de/den vet om att jag mår dåligt över, anser att jag inte ska gå till den personen/de personerna och prata, den/de gjorde mig så ledsen så den/de får komma till mig. Förresten du verkar veta en del om detta, hmm, hur är detta möjligt???

2009-03-05 @ 21:53:41
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan ha fel och tro det är någon annan situation. men det vet jag inte. men den personen som sårade dig kanske inte vet att du tog illa upp mm. så kanske lättare för dig att säga till den personen att du tog illa upp och vi ha en förlåtelse än att skriva det i en blogg...

2009-03-06 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0