Lite Teneriffa bilder

Gud vad jag längtar tillbaka! Kommer fler bilder när jag fått alla. Enjoy!


Första dagen vid poolen och visst ser man det, så vita som vi är haha




Utsikt från hotellrummet




Sötaste på resan var Carla Klang


Redo för utgång


Paella


Zara fynd


Väntar på taxi som ska ta oss till en djurpark....


Där det fanns sjukt söta "Herr Nilsson" apor


Och stora apor


Sista dagen skulle vi pressa men solen ville inte visa sig, så vi fick gå på upptäcktsfärd istället






Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ju riktigt najs ut! Angående kvällen så tackar jag för inbjudan =) Får dock se hur jag gör.. Kram

2009-03-14 @ 10:58:51
Postat av: Carro

Så härligt det ser ut!!! glöm inte bort att det är Lund som gäller den 27:e;) puss

2009-03-14 @ 11:45:11
Postat av: Kim Zetterlund

jättefina bilder de såg härligt ut..och ja de vattnades i munnen på mig när jag såg paellan..gud vad söt Clara va och Herr Nilson va! puss

2009-03-14 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0