Nattsuddare

Varför kan inte vissa människor vara ärliga? Är det så himla svårt? Klart man får dra en vit lögn ibland det gör alla, men när man ljuger och bedrar, det finns inget värre!

Gud vilken nattsuddare jag är! Detta är andra natten jag sitter uppe alldeles för länge. Idag sov jag till kl.1 och det är på tok för länge! Ok om man varit ute och festat och kommer hem sent då är det en annan sak kan jag tycka. Men när man sitter uppe vid datorn hela natten nej detta går inte för sig! Haha nu låter jag så präktig! Jag får bara så dålig samvete när jag vaknar och upptäcker att jag sovit bort hela dagen. Detta är nog ett tecken på att man börjar bli gammal eller hur?! haha. Förr kunde jag sova lääänge utan att få dåligt samvete

Idag när jag cyklade till systemet hörde jag fåglarna sjunga och jag kände att våren är på gång! Fast nu ska jag kanske inte säga allt för mycket, det kanske börjar snöa imorgon! Men nej tack ingen mer snö nu! Skönt är det i alla fall att det går mot rätt hål och ljusare tider.

Ikväll har vi haft Jon & Caroline här. Vi har ätit gott och druckit vin. Killarna lagade mat och det blev en jätte god fisksoppa! Till efterrätt hade Jon gjort en sjukt god chokladkaka. Såg melodifestivalen och ville antingen se Alcazar, Sarah eller Måns vinna! Men opera låten vann men det gjorde inget! Den är maffig! Var lite rädd där ett tag att "Snälla, snälla" med Caroline af Ugglas (som är faktiskt är ganska bra texten är grym!) skulle vinna men som tur var blev det inte så!

Nu ska jag väcka Kristoffer som ligger och sover på soffan sedan måste jag sova. I veckan blir det mycket jobb så jag måste ställa tillbaka dygnsrytmen.
 
Hoppas ni haft en härlig lördag! Är riktigt sugen på att gå ut och slå klackarna i taket, så jag hoppas du vill det då den helgen jag kommer till Lund Carro;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det vill jag absolut..jag håller redan på att samla ihop lite mer folk;)Ska bli riktigt skoj! Jag åker in med dig till Lund den dagen..är HELT ledig hela helgen! =) puss

2009-03-15 @ 11:30:56
Postat av: Carro

hm försvann min kommentar?...eller så får du två haha...jag skrev iaf att vi absolut ska gå ut, jag håller redan på att samla ihop lite folk;) Ska bli sjukt skoj! puss

2009-03-15 @ 11:32:25
Postat av: carro...igen

och två blev det...haha

2009-03-15 @ 11:32:57
Postat av: Anonym

hehe ne tre carro:-) ha riktigt trevligt tjejer, önskar ja me kunde va me de va så kul förra gången!! puss

2009-03-16 @ 18:05:38
Postat av: Kim Zetterlund

mitt namn kom nog inte me..de va ja i alla fall :-) <3 /Kim

2009-03-16 @ 18:06:50
Postat av: nina

på tal om att inte vara ärliga.. vad är det som är så svårt??!! dom där små vita kan vara okej (!), men när man använder dom dessutom gång på gång? Så trist när man genomskådar det bara... :(

Nåt som inte är en vit (eller lögn alls!) är att jag vill ses!! Tessan o jag träffades i lördags o nu är jag supersugen på en spel/vin/dans kväll! :)

2009-03-17 @ 14:22:30
Postat av: Carro

kom till Lund nina;)

2009-03-17 @ 21:23:39
Postat av: nina

Maria; nu är det läst! ;) Carro; yes box!!

Har ett par lördagar bokade nu, men om vi ser lite längre fram?!!! Yaaaaaaaaaay!!

Saknar er tjejer :)

2009-03-19 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0