Sjukt trött

Är så galet trött så det finns inte! Gick upp kvart i 6 i morse. Började jobba kvart i 7. Har kanske sovit 5 timmar i natt och det för lite för mig! Jag kunde inte somna i tid igår kväll. Visst är det typiskt, när man ska upp tidigt så kan man inte sova... Sedan väckte katten mig kvart i 5 i morse med jäkla gnällande en HEL timme innan klockan skulle ringa! Jag trodde jag skulle bli tokig! Efter jobbet kvart i 2 åkte jag Alex, Molly och svärmor till Ystad. Vi fikade och shoppade och hade riktigt mysigt!

Tyckte denna låten var en av dom bästa i årets melodifestival. Sarah har en sådan kraft i sin röst så det är gåshud varning på hög nivå!



Nu blir det snart sängen. Jobb imorgon. Ska verkligen sova ut på söndag, sedan måste jag städa garderoben och lägga i spara, slänga högar! Blir nog någon hög med saker som jag tröttnat på som jag inte kan slänga! Skulle vilja stå på någon loppis i sommar och sälja just kläder som jag tröttnat på men som ändå är i bra skick. Får se hur det blir...

Nu ska jag se vilka som går till final i Let´s Dance. Jag hoppas på Laila. Hon är grym!
Xoxo

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha..jag hade också behövt stå på loppis!!

2009-03-21 @ 01:19:00
Postat av: Carro

flickor...har ni aldrig hört talas om alla barn/vuxna i världen som inte har några kläder och som är i stort behov av det....skänk bort dom

2009-03-21 @ 08:51:27
Postat av: Lina

Men vafan..då får man ju inte cash för dem! =P När jag väl blir rik ska jag skänka som in i! Fast visst, billiga och lite äldre saker skänker jag faktiskt bort. Jag syftar mest på nästan helt oanvända saker som man betalt hyffsat mycket pengar för hehe. Att va generös och student går helt enkelt inte alltid ihop =P

2009-03-21 @ 16:10:44
Postat av: Carro

Haha du har ju en viss poäng Lina, men om du ändå inte använder dom så tjänar du ju inte direkt på det heller....att spara pengar ska man ju tänka på innan man köper nåt;)shit vilken jäkla moraltant jag låter som haha...rimmar illa med tanke på att jag knappt ens kommer in i min lägenhet pga alla skor och garderobsdörrar som inte går att stänga..

2009-03-21 @ 21:54:40
Postat av: Lina

Klart som fan jag har en poäng! =P Men dina (och mina) bekymmer beror ju inte på för mycket kläder och skor, utan på för liten plats. Inte sant? ;)

2009-03-22 @ 00:38:28
Postat av: Maria

Efter din kommentar Carro känner man sig som en dålig människa som tänker så, klart man ska skänka kläder till dom som inte har några kläder, men jag håller med Lina där också!

2009-03-22 @ 12:35:35
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Carro

haha klart ni inte är dåliga människor...det va bara en tanke=) Själv ska jag köra och slänga alla mina kläder nästa vecka....Vi ses nästa helg, ser riktigt mycket framemot det=)

2009-03-22 @ 13:38:25
Postat av: Maria

haha man fick verkligen sig en tankeställare! Jag längtar jag med!! galet mycket!!

2009-03-22 @ 14:50:45
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Carro

jaa...det är sista festen i min lägenhet ( om vi nu ska va där hehe) så vi får se till och börja tidigt;)och ha riktigt skoj!

2009-03-22 @ 15:22:17
Postat av: Lina

Slänga!?! Hoppas det betyder skänka =P

Om Lina ska med till Entré kommer hon ha stora problem med att hinna börja tidigt p.g.a. störda duschrutiner haha =( Att ha skoj lär dock bli lättare ;)

2009-03-22 @ 15:59:57
Postat av: Maria

Ja fest hos dig blir toppen:)Lina klart du ska med till Entré!!

2009-03-22 @ 20:52:00
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Kim Zetterlund

men tjejer! kan ni inte börja diskutera all mat som slängs me? kanske inte så uppskattat att skicka iväg de i ett doggybad till afrika men!haha

2009-03-24 @ 18:51:04
Postat av: Anonym

doggybag :-)

2009-03-24 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0