Heidi Klum says fuck off

Ikväll har jag inte haft så mycket att göra, det var inget bra på tv förutom Beck som jag redan sett (ifos så vilar jag mer än gärna ögonen på Persbrandt;) men Kristoffer hade ett stadigt grepp om fjärrkontrollen och såg nått annat så jag passade på att shoppa lite. Hittade den här snygga t-shirten som nu är på väg hem till mig. Ska ha på den jämt när jag är arg! haha. Gud vad jag längtar till sommaren! Jag vill bära denna till ett par slitna jeans och höga klackar, kan nog bli hur snyggt som helst! 


Snart får jag förhoppningsvis alla bilder från semestern så ni får hålla utkik. På tal om semester så håller jag på att kolla flygbiljetter till Italien och Florens i slutet av April. Så nu vet du det Linnea:) Pratade med Kim om det innan idag. Det är ju verkligen på tiden att jag hälsar på er nu när ni bor där! Skäms för att jag inte åkt tidigare. Men nu ska jag förhoppningsvis får se hur ni lever och bor. Längtar redan!   

Godnatt eller godmorgon kanske jag ska säga?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var är t-shirten ifrån? Superfin! :)

2009-03-09 @ 12:05:49
Postat av: Kim Zetterlund

ja tummen upp för tshirten, den var cool :-) ja jag hoppas me på att det kan bli ett besök snart juh! det är på tiden, ryktet spred sig med ljuset hastighet här i lägenheten och Snea var informerad direkt hehe puss

2009-03-09 @ 15:52:17
Postat av: Linnea

Hej:-) ja Kim informerade mej direkt, jätte kul hoppas verkligen att du kommer!!!! Yuhoooo!

Snygg T-shirt hehe rockigt värre:-) me like!

2009-03-09 @ 19:02:55
Postat av: Anonym

imponerad får attityd snart juh....

2009-03-10 @ 00:33:07
Postat av: Maria

Den är från Nelly.com :)

2009-03-15 @ 02:02:05
URL: http://mariawrahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0