Är våren här?

Det är rätt kul att läsa bloggar, för idag har nästan alla bloggar jag följer skrivit om hur fint väder vi haft, att solen gör en gladare och piggare! Och visst har dom rätt! Det var helt underbart att vara ute med barnen på dagis idag! 

Satt och tittade på gamla Bevvan avsnitt på tv400 i eftermiddags då en del av Bevvan gänget spelade beachvolleyboll. Det såg så himla härligt ut och fick mig att längta extra mycket efter sommaren och stranden! Som tur är fick jag en dos av solen för 2 veckor sedan och det är jag väldigt glad över! På tal om sol så är det inte klokt hur snabbt solbrännan försvinner. Måste gå och sola så färgen håller i sig, det handlar bara om att orka. Är egentligen inte glad för att sola heller, jag känner mig så instängd i solariummet. Man kanske ska testa solariummet där man står och solar istället...    

Igår fick jag hem den här läppglanset  som tydligen ska göra så att läpparna sväller. Har inte hunnit testa det ännu så det ska bli spännande att se om det fungerar! Köpte även detta  jordgubbs
läppbalsamet (som luktar såå sjukt gott!) från kända märket Rosenbud. Testade det idag och läpparna blev väldigt mjuka och fina! Jag hatar att gå runt med torra läppar, det finns inget värre! 
 
Måste passa på att tipsa om en väldigt bra blogg nämligen mina underbara vänner Kim & Linneas
http://www.sneapimmpi.blogspot.com/ Kims senaste inlägg är så bra skrivit så det finns inte! Läääs!!

Nu ska jag fixa lite mat. Om 3 dagar är den låånga arbetsveckan slut, jag längtar! 


Kommentarer
Postat av: Caroline Regnell

Du va minsann snabb o beställa glanset med plump! Du måste berätta sen om de funkar!

2009-03-18 @ 21:22:27
Postat av: Lina

Haj!! Tänkte svara här istället, är väl lite större risk att du ser det då hehe. Det låter ju najs!! =)Men vem passar då lille Lars haha?

2009-03-18 @ 21:22:45
Postat av: Maria

Caroline: Yes I will:)

Lina: Svärmor/Farmor får passa honom;)

2009-03-18 @ 22:52:02
URL: http://mariawrahme.blogg.se/
Postat av: Hanne

jag vet en som har sånt , och alla trodde hon hade opererat läpparna . så ja de funkar as bra :) hehe <3

2009-03-19 @ 17:09:33
Postat av: Kim Zetterlund

hej alskling! sot du e juh tack sa mycke puss pa dig och ha en riktigt trevlig helg puss

2009-03-20 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0