Tandkräm och kräksjukan

Jag är inte jätte förtjust i Blondinbella man kan inte låta bli att läsa hennes blogg. Idag har hennes web-butik http://www.bellme.se/ den här   tandkrämen till salu. Den gör dina tänder vitare redan efter första användningen. Blondinbella andvänder denna själv och säger att den fungerar så jag var tvungen att klicka hem en. Ska bli spännande att se om hon har rätt.

Den värsta sjukdommen av alla härjar på dagis nämligen kräksjukan. Just nu är det många barn som är hemma och en av oss i personalen blev sjuk i natt. Idag efter mellanmålet var det ett barn som spydde rakt ut i soffan. Jag som satt i den andra soffan fick hjälpa det stackars barnet in till toaletten. Fy attans vad äckligt det är med kräk!!  Är riktigt stirrig att jag ska bli smittad!! Jag har verkligen inte tid med det just nu! Ska till Lund i helgen och får inte bli sjuk! Svalde 10 st vitpepparkorn direkt och spritade händerna så snälla håll tummarna att jag inte blir sjuk!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0