Det syns kanske inte utanpå men det känns inuti

Nu är väl dom flesta ute och super skallen av sig, fast inte jag inte. Ligger och funderar på massa saker....

Vet att jag bara tjatar om hur dåligt jag mår och det är kanske inte så roligt för er att läsa om, men detta plågar mig som bara den... Idag tänkte jag att jag ska testa nått nytt så jag ringde en privatklinik men dom hade stängt denna veckan så jag ska ringa på måndag igen. Hoppa hoppas dom har tid nästa vecka. Det viktigaste för mig är att jag får en läkare som tar mina problem på allvar. Vill ha en läkare som kan förstå hur jag känner. För visst är det så att det spelar inge roll hur duktig läkaren är bara han kan se själva människan. Sist jag var hos doktorn så kände jag mig inte alls glad när jag gick därifrån. Jag bröt typ ihop inför honom och han fick mig att känna mig dum och löjlig som blev ledsen. Ni vet ju själv att när något tynger en och så kommer man till en viss gräns då bägaren rinner över. Det gjorde den då.
 
Ikväll har jag suttit och skrivit ner alla symptom jag har på ett papper bara för att jag inte ska glömma nått. Kristoffer säger ofta, att jag alltid tänker det värsta om allt och det är sant. Jag tänker så här, att jag vill vara förbredd om det skulle vara "nått" Fast det tror jag väl egentligen inte man kan vara. Hur sjukt är det inte, att jag går runt och tänker det värsta...Suck..  

Ikväll har jag varit fruktansvärt yr och det är så läskigt. Vet ni vad det jobbigaste är?! Det är att jag känner mig så himla taskig mot Kristoffer. Är inte alls den omtänksamma, gulliga, kärleksfulla Maria längre. Är typ alltid sur och grinig som om det är "en gång i månaden" typ. Kan verkligen inte hjälpa det. Jag mår verkligen inte bra och då går det ut över dom närmaste. Förlåt....

Imorgon är vi lediga och Kristoffer ska spela match så jag ska dit och titta. Först blir det frukost/lunch i Borrby. Halv 4 åker jag svärmor, Alex och förhoppningsvis Molly till Skillinge och matchen. Ska försöka koppla bort hur jag mår imorgon och bara leka och mysa med världens sötaste Mollan. I söndags när vi var hos Molly i Borrby busade vi så hon skrattade helt hysteriskt, såå himla härligt att se!! Vilken underbar unge hon är! 

Nu är jag trött och ska sova. Tankarna innan jag ska sova är jobbigast. Inga roliga tankar kan jag säga.
Tänk om....
Vill inte...  


Kommentarer
Postat av: Hanne

det fixar sig maria . <3 jag saknar er himla mycket . önskar vi skulle kunna träffas óftare.

Men vad ska man göra?

Förresten har du fått mitt mail ? skickade runt det men inte alla som fått det.

Ha det superbra . saknar er . <3

2009-05-01 @ 10:56:53
URL: http://hannewrahme.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävlar vad långt :P

2009-05-01 @ 22:05:50
URL: http://elsha.blogg.se/
Postat av: kamilla

Hej vännen! Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig o hoppas att du snart mår bättre! Hoppas det hittar om någonting är fel! Kram Kamilla gbg

2009-05-03 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0