8/5 09

I onsdags var jag hos doktorn (en väldigt bra doktor!) som satt och pratade med mig en halvtimme om mina olika symptom. Sedan fick jag ta blodprover där dom bland annat ska titta om jag är känslig mot laktos vilket jag inte tror att jag är. Hoppas inte! Oron över "detta" har släppt lite men ändå inte. Skönt att jag blev tagen på allvar i alla fall. Nog om detta nu. 

Idag är det fredag och jag är ledig! Kl.3 ska jag få mina naglar fina av Annish sedan ska vi fika:) Var sjukt längesedan vi träffades så det ska bli skoj! Ikväll blir det middag hos svärmor då Kristoffer ska spela match i Rydsgård av alla ställen.

Imorgon ska jag sminka Kjells dotter Linda inför ett bröllop då hon ska vara tärna. Är lite nervös faktiskt brukar inte sminka andra men tycker det är sjukt kul så det ska nog gå bra! 

Nu måste jag sätta fart här, ska hinna med några ärende innan jag sitter i nagel stolen.

Dagens låt är riktig nostalgisk: Spelade typ i sönder den för några år sedan. Hörde den på radion igår och hade nästan glömt hur jäkla bra den är! Videon är så sjukt fin så det finns inte, kolla bara in super duper snygga supermodellen Helena Christensen. Saknar mitt bruna hår lite nu... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0