Ibland är livet lite scary

I februari var jag ju på seanser. Det innebar att man träffade en person som förmedlar budskap från andra sidan för ens eget välbefinnande Det kan vara vägledning med tips och råd och det kan vara hälsningar från avlidna släktingar. 

Skrev aldrig vad jag fick reda på. Ville inte berätta just då men nu känner jag att jag kan berätta en sak. Nämligen att....

Kristoffer skulle bli befordrad! Och guess what, det har hänt!!

När jag kom hem och berättade allt jag hade fått reda på, så menade Kristoffer på att jag nog inte skulle tro för mycket på "sånt"! Men nu när det inträffat så sa han att han trodde lite mer på "sånt" nu:) Är jätte glad för hans skull, han är verkligen värd det!

En sak som också är lite läskigt, gissa vad som kom i måndags? Jo den söta klänningen som jag skrev om sist! Dock kändes den lite för stor så jag vill ha smakråd hur jag ska göra, hjälp mig! 

Imorgon är det shopping i Malmö med C som gäller. Vill hitta massa fina sommar klänningar och en svart kavaj är det tänkt. 

På fredag ska jag färga håret, det behövs verkligen! Min frisör har någon idé att lägga färg i hela botten och sedan slingor ovanpå. Jag klagar alltid på att jag är så mörk i botten och vill ha bort det! Fast samtidigt vill jag absolut inte se ut så här när jag går därifrån haha:


Lite överdrivet kanske men det hade varit värsta mardrömmen!! Jag är lite tveksam till hennes idé. Snacka om att jag har ångest! Min frisör är i alla fall super duktig så det blir nog bra! 

Nu blir det snart sängen och nya Cosmopolitan som jag köpte idag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Naj, fan va kul! Du får hälsa och gratulera Krystoff ;)

2009-05-13 @ 23:11:56
Postat av: anna

de kan bli som på den bilden är jag rädd =S så prata med ing marie,,,,

2009-05-14 @ 08:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0