Gloria

Dagens ilandsproblem:
Ligger i soffan med mitt täckte nästan upp över öronen och fryser så jag skakar! Elementen är avstängda och det är typ lika kallt inne som ute. Tydligen så behöver hyresvärden inte ha på någon värme på nu när det är maj månad, men jag tycker det är sjuk att man ska behöva frysa så här! Min stackars nästa är iskall. Lite värme hade ju inte skadat. Vi betalar dock inte för värmen så jag kan väl egentligen inte klaga men jag hade gladeligen gjort det bara för att få lite varmt här! 

Vilken dag jag och Carro hade i Malmö igår. Vi åkte hemifrån kl.9 och var hemma kvart över 8 på kvällen. Snacka om att vi var trötta! Gick först  på stan, sedan körde vi till Entré och Carro hittade en klänning som bara fanns på Triangeln så vi körde dit, och till sist körde vi till Lund där Carro skulle hämta sina utlånade lag böcker. Vi hann med mycket kan man säga! Jag köpte en jätte snygg jeans jacka och en söt jeans kjol (ska inte ha det samtidigt, jag lovar!) Hittade lite andra saker också så jag är hel nöjd!     

 Kl.9 i morse var jag och slingade håret. Det blev jätte fint! Det blev bara vanliga slingor och det är jag glad över nu måste jag säga! Det blev ganska ljust som alltid när man är nyslingad och tänk hur blond jag blivit om hon hade färgat hela botten. Det hade nog inte blivit så bra.... 

Beyoncés Gloria (Halo) som jag älskar, har gjorts i en svensk version av Montt Mardié, (vem är han?) Videon är med bilder från filmen En Kärlekshistora från 70-talet, en riktigt fin film. Låten är riktigt riktigt bra!

 

Kommentarer
Postat av: Carro

nästa gång när vi hittar så kanske vi kommer hem lite snabbare;) Det hjälpte visst att skriva våra namn på påsen ikväll haha

2009-05-15 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0