Lista

10 FAVORITER
Färg:
Svart, svart, svart... visst är det tråkigt!? Måste skärpa mig nu när det är vår och sommar snart
Mat: Italienskt och grillat
Band: Oj... finns så många
Film: Bland annat: The Notebook, The Holiday, Love actually
Bok: Gynnings böcker
Sport: Rida, jag saknar hästarna såå!
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Kola, choklad
Tid på dygnet: Inte morgonen i alla fall, då jag absolut inte är morgonpigg...Måste säga kvällen


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Mys
Smak: Jordgubb?
Kläder: Svart
Bakgrund: Tvn
Nagellack: Ljust
Tid: kvart i 7
Omgivning: Min lägenhet
Irritationsobjekt: Räkningar


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Jag tror det....
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Kristoffer och mina vänner! Kan inte bara välja ut 3 st.
Du tycker om: Jag tycker om ganska många fler personer än tre så jag skiter i den här frågan
Du inte gillar: pass


2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår


1 ÖNSKAN:
Att det ska vara sol, varmt och skönt HELA sommaren! Snälla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0