Nytt par i skosamlingen.

Det här med skor.

Jag kan inte få nog av snygga högklackade skor!

För redan 2 månader sedan såg jag ett par som jag kände direkt att dom måste jag verkligen ha! Det var riktiga "Maria skor". I onsdags var vi i Ystad och inne på Scorette frågade jag om dom skulle få in skorna, men tjejen som jobbade där trodde inte på skorna (!) så hon hade inte beställt dom. Hon var söt och tog reda på var man kunde köpa dom. I Malmö och Kristianstad blev svaret.

Idag blev dom mina:) Tack vare min lillebror Martin och hans Josefine. Tack för att ni fixade dom till mig!

Säg hej till dessa underbaringar!



Tänk er bruna ben och jeansshorts.... Ge mig sommar NU!  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Såå jäkla snygga!

2010-04-17 @ 15:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0