Nu är första sommarmånaden här. Juni


Nu är det juni månad gott folk! Och sommaren är här. Fast det känns verkligen inte som det. Var är solen och värmen? Den är ju på väg står det överallt i alla tidningar. Kom NU jag behöver det!

Har nyss sett klart filmen "Dumpa honom" med bland annat Scarlett Johansson. För er som inte visste det så kan tjejen sjunga. Riktigt jäkla bra måste jag säga!

2 veckor sitter jag och Lina på ett plan till London till Carro. Jag längtar så jäkla mycket!

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja...snaaart! =D

Haha..det var väl förresten den låten du inte ville lyssna på i bilen i påskas? ;)

2010-06-02 @ 21:02:01
Postat av: carro

wiiieeeeee

2010-06-09 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0