8/8 2011

Jag var tydlingen inte "back". Uppehållet varade ett tag denna gången med och det lär nog fortsätta så tyvärr. Min andra hälft har dock en jättefin blogg där ni måste titta in och bli inspirerad. En blogg med bara fisk recept. 
Gå in här: http://fiskalskaren.blogspot.com/

Sommaren är inne på sin sista månad och jag vill inte att den ska ta slut. Förhoppningsvis så förlänger vi den genom att ta en sista minuten i September och jag längtar redan nu! Kan ju inte påstå att solen varit framme för mycket denna sommaren. Denna sommaren har varit jobbig p.g.a min onda och dåliga rygg som fortfarande inte är helt bra. Jag vill bara må bra nu och orkar inte vänta längre. Ryggen har påverkat mig mer negativt än vad jag vill. Håll tummarna är ni söta, att jag blir helt återställd snart!

Adele. Vilken röst!! Jag får gåshud. Som låten: Someone Like You. Herregud. Den får avsluta mitt luddiga inlägg och kanske kommer det något mer i framtiden, den som väntar får se. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0