Nattuggla

Borde ha gått och lagt mig för längesedan, men på något konstigt sett ligger jag fortfarande i soffan med datorn på magen.

Jag känner mig ledsen över en sak. Jag känner att jag bara ger och ger och får inget tillbaka. Vad tjänar det till att man är snäll och generös när man inte får något tillbaka!?! Känns som vissa tar mig lite för givet just nu. Varje gång det händer så säger jag till mig själv att jag inte ska göra si och så men så gör jag det ändå. Jag blir så förbannad på mig själv, att jag kan vara så dum. Nej nu är det tid att sluta vara snäll och tänka på alla. Jag ska från och med nu sätta mig själv i första hand. Jag vinner nog mest på det i längden.

What are words
If you really don't mean them
When you say them

Väldigt bra text.

För att muntra upp mig lite så följde jag med mina syskon och Kristoffer till Malmö innan idag. Min syster skulle tömma hennes lägenhet och jag såg en chans till lite fönstershopping (som blev shopping!) En blå 60-talinspirerad kjol från H&M fick följa med hem.

Och gissa hur glad jag blev när jag ikväll hittade denna Odd Molly klänningen på rea här: http://www.milkandhoney.se/



Hur fin är den inte!?
Har länge velat ha en Odd Molly klänning/tunika och har haft koll på Tradera ett tag nu men inte riktigt hittat rätt. Jag tror jag fick inpiration av K s pappas underbara fru som hade denna klänning sist vi var uppe i Varberg. Hoppas det är ok att jag härmar dig A-H ;) Den hade kostat 1 699 kr och nu var den sänt till 849 kr. Jag är bara bekymrad inför storleken då den bara fanns kvar i stl 1. Den måste bara passa!! 

Nej nu har jag grus i ögonen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0